În această perioadă magazinul fizic este închis, însă comenzile online se onorează în termeni normali.
Săcuieu, un canion larg înconjurat de sălbăticia munților Vlădeasa, în centrul Transilvaniei, la doar 1h de Cluj-Napoca, cel mai mare centru universitar al României și al doilea oraș ca mărime, după capitala București, a fost terenul de pradă a lupului în 2017, 3-8 Aprilie.
124 de piloți au răspuns provocării celei mai complexe și tehnice curse de ATV-uri 4x4 din lume. Odată în plus CFMOTO-HUNT-THE-WOLF și-a păstrat reputația, traseele fiind mai grele ca niciodată; o înșiruire de 40-70 km de porțiuni tehnice , epuizante, fară sfârșit, care au întins la extrem fizicul și psihicul unora dintre cei mai buni piloți ai lumii: sânge, noroi, zăpadă și durere!
Podiumul clasei este dominat de români, Radu Lungu păstrându-și poziția dobândită anul trecut și trecându-și în palmares cea de a 3-a victorie la CFMOTO-HUNT-THE-WOLF.
Locul secund este adjudecat de Mihai Concioiu, managerul Authentic Spirit, printr-o frumoasă revenire în lumea curselor după 5 ani de absență.
Ca niciodată până acum, primele trei locuri sunt păstrate de aceeași piloți din prima, până în ultima zi, astfel locul al 3-lea revenindu-i campionului Angliei, Steve Atkins (UK).
Radu Lungu timp final: 00:00:00
Mihai Concioiu timp final: 00:01:36
Steve Atkins timp final: 00:12:25
Din cei 66 de înscriși, doar 39 de piloți au ajuns la finish, cursa fiind una extrem de stransă, secundele departajând în unele zile piloții.
Emil Szarvas (HU) trece primul linia de finish, avantajul fiind de 2 minute față de Tomas Kaubrys (LT), care se poziționează pe al doilea loc, urmat la doar câteva minute în spate de Paulius Vaisneideris (LT).
Emil Szarvas timp final: 00:00:00
Tomas Kaubrys timp final: 00:02:12
Paulius Vaisneideris timp final: 00:03:57
Dar acest an, primind și trasee pe GPS, i-a pus în șah pe mulți dintre ei, având de trecut prin cele mai înalte puncte ale masivului, zone în care piloții au rămas împotmoliți în zăpadă.
Pe podiumul acestui an, nemții au fost detronați de către italieni; echipa care a schimbat regulile, poziționată pe primul loc, a fost formată din Matis Petri (IT), Flavio Andreucci/Elia Guazzini (IT), Matteo Lardori/Val. Biancucci (IT), urmați de Sven Uhlrich și copilotul său Michael Escher (DE), în urma cărora se poziționează pe a 3-a treaptă românul Dan Slavescu, numit și “ doctorul “ care a pilotat un CFMOTO Z8 EX Turbo!