O LOCAȚIE NOUĂ, CELE MAI BRUTALE TRASEE DE PÂNĂ ACUM, 5 ZILE DE ZĂPADĂ, NOROI, DAR ȘI SOARE: CFMOTO-HUNT-THE-WOLF 2017!

Săcuieu, un canion larg înconjurat de sălbăticia munților Vlădeasa, în centrul Transilvaniei, la doar 1h de Cluj-Napoca, cel mai mare centru universitar al României și al doilea oraș ca mărime, după capitala București, a fost terenul de pradă a lupului în 2017, 3-8 Aprilie.

124 de piloți au răspuns provocării celei mai complexe și tehnice curse de ATV-uri 4x4 din lume. Odată în plus CFMOTO-HUNT-THE-WOLF și-a păstrat reputația, traseele fiind mai grele ca niciodată; o înșiruire de 40-70 km de porțiuni tehnice , epuizante, fară sfârșit, care au întins la extrem fizicul și psihicul unora dintre cei mai buni piloți ai lumii: sânge, noroi, zăpadă și durere!

Anul acesta s-a arătat neîndurător cu clasa Extreme, lupul a mușcat o mare parte dintre concurenți, reușind să termine doar 18 din cei 42 înscriși.

Podiumul clasei este dominat de români, Radu Lungu păstrându-și poziția dobândită anul trecut și trecându-și în palmares cea de a 3-a victorie la CFMOTO-HUNT-THE-WOLF.

Locul secund este adjudecat de Mihai Concioiu, managerul Authentic Spirit, printr-o frumoasă revenire în lumea curselor după 5 ani de absență.

Ca niciodată până acum, primele trei locuri sunt păstrate de aceeași piloți din prima, până în ultima zi, astfel locul al 3-lea revenindu-i campionului Angliei, Steve Atkins (UK).

ro.jpg Radu Lungu timp final: 00:00:00

ro.jpg Mihai Concioiu timp final: 00:01:36

uk.jpg Steve Atkins timp final: 00:12:25

O altă clasă cu trasee mult mai dure decât până acum, a fost Crossover.

Din cei 66 de înscriși, doar 39 de piloți au ajuns la finish, cursa fiind una extrem de stransă, secundele departajând în unele zile piloții.

Emil Szarvas (HU) trece primul linia de finish, avantajul fiind de 2 minute față de Tomas Kaubrys (LT), care se poziționează pe al doilea loc, urmat la doar câteva minute în spate de Paulius Vaisneideris (LT).

hu.jpg Emil Szarvas timp final: 00:00:00

lu.jpg Tomas Kaubrys timp final: 00:02:12

lu.jpg Paulius Vaisneideris timp final: 00:03:57

Anul acesta, clasa de Side by Side a fost combinată cu cea de Adventure, o clasă în care până acum piloții erau obișnuiți cu trasee ușoare, mai mult de orientare.

Dar acest an, primind și trasee pe GPS, i-a pus în șah pe mulți dintre ei, având de trecut prin cele mai înalte puncte ale masivului, zone în care piloții au rămas împotmoliți în zăpadă.

Pe podiumul acestui an, nemții au fost detronați de către italieni; echipa care a schimbat regulile, poziționată pe primul loc, a fost formată din Matis Petri (IT), Flavio Andreucci/Elia Guazzini (IT), Matteo Lardori/Val. Biancucci (IT), urmați de Sven Uhlrich și copilotul său Michael Escher (DE), în urma cărora se poziționează pe a 3-a treaptă românul Dan Slavescu, numit și “ doctorul “ care a pilotat un CFMOTO Z8 EX Turbo!